HZP voor Falco
Zondag Haalde Roger van de Wauw met Unlimited Falca (nakomeling van Kilian)
de HZP met maar liefst 182 punten.
Nogmaals Gefeliciteerd Roger.
Zondag Haalde Roger van de Wauw met Unlimited Falca (nakomeling van Kilian)
de HZP met maar liefst 182 punten.
Nogmaals Gefeliciteerd Roger.
Vennis Matice van de Chesannehof wordt voor de tweede maal BOB,
Best of Breed op de show in Maastricht.

HZP met 188 punten voor Winter Joy Eline van de Chesannehof, roepnaam Wyatt
bij JGV Westmünsterland e.V.
Het was een eindje rijden, tweedaagse proef i.v.m. het waterwerk maar dan heb je ook wat.
Tweede plaats in het eindklassement.



Pupkes van Mams Lacey worden nog steeds vertroeteld en gepoetst. Lekker relaxt nestje.
Vandaag 7 weken.
De vier musketiers ehh heidewachteltjes
Wat zou mams aan het vertellen zijn?
Alles onder het toeziend oog van Vennis, Eline, Nova en jarige job Petit die een
mooi schaduwrijkplekje hadden gevonden.
Wat een hitte weer net als 7 weken geleden.


Vier weken en voor het eerst naar buiten.
De eerste proeven zijn gelopen en de Chesannehofjes waren weer overal aanwezig en hebben prachtig gescoord.

Quinta Rosa van de Chesannehof (nakomeling Cerutti) haalt samen met Jeroen haar tweede A-diploma met 90 punten
Van Harte Jeroen en Carin!
B- diploma’s:
Met onze eigen honden:
Nova Nanoek (nakomeling Eline) met Hans met 78 punten
Vennis Matice (nakomeling Matice) met Jacobijn
Myrddin (nakomeling Kilian) met Ellen Gerritse met maar liefst 72 punten
Toby (nakomeling Nova) met Jan
Verder zijn er C-diploma’s gehaald door:
Pacha Peron (nakomeling Eline) met Rieks
Stella (nakomeling van Mille) met Ellen Mookhoek
Falco (nakomeling Kilian) met Roger
Gefeliciteerd allemaal en dit is nog maar het begin.
CHESANNEHOF TOPPERS ……………………….
Vandaag twee weken jong en de oogjes zijn open!
Het gaat goed met mams Lacey en haar pupkes.
Zo warm voor de mams, maar volgens mij heeft ze de beste dag uitgekozen.
Gisteren zijn ze geboren, zeven teefjes en een reu.
Alles zit er op en aan en wegen allemaal zo rond de 430 gram.
Een mooi gezond nestje van Liv Lacey en papa Farouche

Dit was de eerste die werd geboren.
Nadat ik haar in het geboortekanaal voelde is ze nog anderhalf uur onderweg geweest…..
De meisjes hebben hier duidelijk de overhand, laten we hopen dat de reu zijn mannetje staat in dit meidennest.


Over enkele dagen nemen we contact op met de nieuwe baasjes.
De eerste nacht is in ieder geval goed verlopen, Lacey is een goed moedertje. Dit is haar tweede nestje.
Drie jaar geleden had ze haar eerste nestje.
Samen aan het wachten op de pups………….
Spannend